piątek, 11 października 2013

Co my tutaj mamy...?


Proszę, proszę, proszę... coś się szykuje. 
Jesienny, nudny wieczór. Poproś chłopaka, by ten zaktualizował sobie Portala 2, bo chcesz z nim zagrać, a ten już się odrywa od rzeczywistości. No cóż, przynajmniej stwierdziłam, że czas coś naskrobać...
Tak właściwie, myślałam o tym od dawna, ale przeraża mnie trochę wizja pisania rozdziałów co dwa tygodnie i jeszcze pogodzenie tego z trzecią klasą gimbazy...
No, to teraz będąc niezwykle senną, odkładając w końcu gitarę na bok, biorę się za pisanie!
Przygotujcie się~ >:3

4 komentarze:

  1. Juuupi!!! Ja już jestem gotowa. Teraz wystarczy chwilkę poczekać :) . Bardzo się cieszę że w końcu wracasz.
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz będę jarać się tym, że Ray wzięła się za pisanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!
    Mogę dać ci radę?
    Napisz książkę. Jeżeli to zarobisz będę pierwszą osobą, która ją kupi.
    Twoje opowiadanie jest w czołówce najlepszych jakie czytałam. Naprawdę masz talent i widać, że lubisz pisać. Masz świetny styl pisania i tego się trzymaj!
    Masz talent, więc go wykorzystaj

    OdpowiedzUsuń